Головна » Теорія

 

1. БОДРІЙЯР Жан. «Суспільство споживання. Його міфи і структури», «Система речей», «Симулякри і симуляція».


2. ВІРІЛІО Поль. «Інформаційна бомба».


3. ГРОЙС Боріс. «Під підозрою. Феноменологія медіа».

... Читати далі »

Категорія: Теорія | Переглядів: 241 | Додав: mdd0707 | Дата: 29.05.2015 | Коментарі (0)

На сайте «Школа текста» опубликован тест, который поможет определить какими навыками вы обладаете в журналистике и можете ли претендовать на высокую оплату.

Автор тес ... Читати далі »

Категорія: Теорія | Переглядів: 290 | Додав: mdd0707 | Дата: 17.04.2015 | Коментарі (0)

Мы привыкли искать полезные знакомства на конференциях и мероприятиях. Однако будет гораздо перспективнее присмотреться к друзьям своих друзей

Использование личных связей для решения различных жизненных и профессиональных задач имеет свое научное определение – нетворкинг.  Эта традиция  тесно вошла в нашу повседневную жизнь. Мы ходим на конференции и мероприятия, встречаем там новых людей и расширяем свой круг знакомств. Кто-то из этих случайных знакомых обязательно окажется полезным и приведет нас к новым возможностям - как в плане заработка, так ... Читати далі »

Категорія: Теорія | Переглядів: 262 | Додав: mdd0707 | Дата: 05.04.2015 | Коментарі (0)

 
Что заставляет нас делиться одними материалами чаще, чем другими? Команда проекта GoSchedule проанализировала заголовки самых популярных материалов и выяснила, какие заголовки привлекают больше всего внимания и дала советы, как создавать заголовки, которые будут завлекать читателей.

... Читати далі »

Категорія: Теорія | Переглядів: 166 | Додав: mdd0707 | Дата: 14.01.2015 | Коментарі (0)

1. netflixroulette.net — Поиск случайных сериалов к просмотру на NetFlix.
2. pintsinthesun.co.uk — Поиск заведения поблизости, где можно выпить бокал пива.< ... Читати далі »

Категорія: Теорія | Переглядів: 385 | Додав: mdd0707 | Дата: 11.07.2014 | Коментарі (0)

Хости - кількість унікальних людей, які зайшли на ваш сайт за певний період часу.

Хіти (з англ. hit – попадання)- повна кількість переглядів сторінок ресурсу без урахування того, ким і звідки ці перегляди здійснювались.

Людина зайшла на ваш сайт. У вас з'явився один хост і один хіт. Вона перейшла на іншу сторінку. Хітів стало два, а хост залишився один. Оновила сторінку. Стало три хіта і один хост. Закрила і знову відкрила вашу сторінку. Чотири хіта і один хост. З'явився другий відвідувач - у вас вже два хоста і п'ять хітів.

Також дораховують хіти й картинки на сторінці. Наприклад, якщо на сторінці є три картинки, то лічильник зарахує чотири хіта — о ... Читати далі »

Категорія: Теорія | Переглядів: 234 | Додав: mdd0707 | Дата: 04.07.2014 | Коментарі (0)




Категорія: Теорія | Переглядів: 182 | Додав: mdd0707 | Дата: 21.03.2014 | Коментарі (0)

На мою електронну пошту надійшов цікавий конспект, згоден з Олександром - візитівкою справжнього журналіста є блог з власним контентом.  


Олександр Барабошко. Як вже сьогодні стати відомим журналістом?

Конспект майстер-класу

Сподіваюся, всі знають, що таке соціальні мережі. Всі зареєстровані у ВКонтакте (ВК), Фейсбуці чи Твітері. Інстаграм вже точно у всіх є.

Дуже часто кажуть, що круто вчитися на власних помилках. Але на них переважно вчаться дурні. А розумні вчаться вже на їхньому гіркому досвіді. Я ... Читати далі »

Категорія: Теорія | Переглядів: 819 | Додав: mdd0707 | Дата: 12.11.2013 | Коментарі (0)

В нынешнем обществе роль журналистики возрастает, ее присутствие в жизни современного человека расширяется, в том числе за счет возникновения новых технологий: мобильной связи, глобальной сети интернет и т. д. Главное отличие интернет-журналистики от печатной состоит в том, что журналистика в интернете отражает мнение отдельного журналиста или группы журналистов, а не редакции.

 

... Читати далі »

Категорія: Теорія | Переглядів: 252 | Додав: mdd0707 | Дата: 14.09.2013 | Коментарі (0)

Інтернет та соціальні мережі зайняли значне місце в житті практично кожної людини, вони стали чи не найголовнішім засобом отримання різнопланової інформації, спілкування, знайомств, розваг та самовираження.

Багатомільйонна аудиторія українських соцмереж привернула неабияку увагу з боку бізнесу та політики, оскільки там зосередилась найвагоміша частка потенційних покупців, клієнтів, висококваліфікованого кадрового резерву та виборців. В соціальних мережах почали формуватись свої субкультура, правила, послуги, професії, свої кумири. Користувачі соцмереж стали все більше впливати на всі сфери українського суспільства ... Читати далі »

Категорія: Теорія | Переглядів: 388 | Додав: mdd0707 | Дата: 12.09.2013 | Коментарі (0)